2009. június 22., hétfő

Menni kell ha az idő engedi...


Lucernakaszálás Mocsa határában...
Gépek:John Deere 6130 Premium+Kuhn FC 302 RG

Hogy miért ezzel a képpel kezdem???

Az első oylan galériámból választottam,melyben minden képet manuális fényképezőgép beállítással készítettem.
András barátom is óriási hatással volt rám,nélküle nem tettem volna meg ezt a lépést egyhamar.

Bevallom 2. nap sikerült ebben a kaszálásban elkészíteni első oylan képeimet,melyek véleményem és meglátásom szerint élesek és élénkek lettek.
Az 1. nap,mikor fényképeztem, a képek a hagyományos szürkeséget tükrözték...semmi élénk szín,szinte semmi élete nem volt a képeknek...ekkorhát elhatároztam,hogy másnap is kimegyek mindenképp, és gyakorlom az egyéni beállításokat...nem bízom a képeket a fényképezőgépem automata funkciójára.

Ilyen minőségű képek lettek elhatározásom eredményei,melyeknek tiszta szívemből örülök!

A képek Június 18-án készültek.
R.Á.

1 megjegyzés: