2010. május 4., kedd

Új utakon

Hosszas gondolkozás után arra jutottam, hogy veszek egy tükörreflexes digitális fényképezőgépet. A Sony szervizben, és még egy jó darabig ott is lesz, én pedig nem lehetek fényképezőgép nélkül. Nem volt egyszerű a választás, a kínálat nagy, a vélemények minden gépről eltérőek. Engem a legjobban a Pentax K-X típusú gépe fogott meg, így őt választottam. Ma volt lehetőségem először kipróbálni, és az első benyomás nagyon jó volt. M (manuális) funkcióval kezdtem el vele a fotózást, úgy érzem az elmúlt egy évnyi intenzív gyakorlás kellő alapokat adott. Egyenlőre még szokatlan az, hogy jobbára értékek alapján kell beállítani a megfelelő értékeket, de segítségül skála áll rendelkezésre, mely segít helyes expozíciós értékeket "komponálni". Hosszú-hosszú gyakorlás és ismerkedés vette ma kezdetét, melyet nagy örömmel csinálok, és alig várom, hogy annyira megismerjem ezt a gépet is, mint a Sony-t.

K.A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése