2010. április 22., csütörtök

Elmenekülve a szürke hétköznapok rabságából


Ma már nembírtam tovább a zsúfolt hétköznapokat,egy picit kimentem a tatai határba.Meglepetésemre tele volt az egész határ gépekkel,vetettek,magágyat csináltak,szántottak,egyszóval volt gép dögivel.Engem a legjobban ez a nagy JD foglalkoztatott,ígyhát ezen a traktoron gyakoroltam a fotózás "rejtelmeit".Mindenféle érdekesség szemetszúrt a táblán,kihasználva a lehetőségeket,jópár képet készítettem.Ez a két kép ragadott meg a legjobban a mai alkotásaim közül.Majdnem másfél órán keresztül bóklásztam a JD körül,de úgyérzem megérte,meglett az eredménye.Fotózás közben majdnem elütött két süldőróka,akik kergették egymást,hazafelé pedig az egyik kereszteződésben szembe jött velem a volt tatai ÁG. 250-es Rábája.Mondtam is magamban na,ez az én szerencsém,az úton szembe jön,pont a kereszteződés közepén,a határban meg nem találom,pedig szivesebben fotóztam volna azt,mint a JD-t bevallom.Dehát az út közepén mégsem lehet előszedni a gépet,hiába jön a nagykedvenc.Mindent összefoglalva,jólesett a mai "szabadság" és holnap is megyek,mert muszáj!!!:)
R.Á.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése