2010. április 24., szombat

Mérföldkő

Exponáltam, úgy mint máskor, baj lett belőle. A jó öreg Sony DSC-H5 lebetegedett, az exponáló gombja kilőtte magát a helyéről.

Több mint 2 éves gyakorlás után végre ismertem a gépemet, erre ez történik. Végülis nem tragédia, mert javítható, de az sok ideig tart és addig nem lehet gép nélkül lenni. Szerencsére lett egy kölcsön gépem, egy Nikon D50-es tükörreflexes digitális gép.

Eddig nagyon keveset dolgoztam tükörreflexes géppel, úgy éreztem az túl nagy kihívás nekem egyenlőre, mivel a bridge gépemmel sem "végeztem" teljesen tanulás terén. Ennek ellenére nagyon élveztem fotózni vele, és nagy a valószínűsége, hogy egy tükörreflexes gép lesz a következő fényképezőm. Ezért is adtam a bejegyzésnek a "Mérföldkő" címet, mert lehet, hogy ezen kis "baleset" révén kezdek bele valami újba.

Egyenlőre csak automata módban fotóztam a géppel, mivel nem ismerem, és nem is nagyon akarok belemerülni mivel csak ideiglenesen használom. A próbálkozások ilyen fotókat eredményeztek:

K.A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése